Uncut: Nicki Minaj 'Chun-Li' 'Rich Sex' & YG 'Big Bank' Ft. 2 Chainz & Big Sean | BET Awards 2018


Temika Williams
Temika Williams

One day they both going to keep their legs closed on stage like their mom taught em...

Vor 28 Minuten
Ahmond Sigler
Ahmond Sigler

This song go hard it’s fire and it’s a hit 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Vor 2 Stunden
asiasharp
asiasharp

So does this not count as cultural appropriation...?

Vor 13 Stunden
Zaxy Pena Delgado
Zaxy Pena Delgado

Wth was this chun li fighter 😂😂

Vor 19 Stunden
Vanessa Diane Dicka
Vanessa Diane Dicka

I think Nicki minaj aim it is to piss people off!!!!! Damn I love her 😂😂😂😂😂

Vor Tag
Nick Cyrus
Nick Cyrus

Idk why people are saying she is off here. But this is one of my fav performances of her😍😍😍

Vor Tag
Alush Alush anajifi
Alush Alush anajifi

Omg bobs

Vor Tag
BJ Greene
BJ Greene

Nicki killed it!!!

Vor Tag
Facia Kanakai
Facia Kanakai

The Queen love you

Vor 2 Tage
Scarlet Girl
Scarlet Girl

she sounds like she is loosing her voice

Vor 2 Tage
Len
Len

I thought Cardi B was the only one that does the krrrt thingy...smh but like why Ya'll hating her tho?

Vor 3 Tage
HD POP
HD POP

I C O N I C 💎🔥

Vor 3 Tage
HD POP
HD POP

2019????????😍

Vor 3 Tage
champagne alamanzar
champagne alamanzar

not her best but we love queen nicki anyways xo

Vor 3 Tage
Asia P
Asia P

Nicki nooooo no no. So embarrassing.

Vor 3 Tage
Dreamer_ Prince
Dreamer_ Prince

Who fucks that bitch?

Vor 4 Tage
Ian Zorzi
Ian Zorzi

Definitely not her best performance, it's what BET deserves at this point

Vor 4 Tage
Jeaní A Robyn
Jeaní A Robyn

She Smelt Her Vagina! 😳

Vor 4 Tage
Lovely Lady
Lovely Lady

w. o. w

Vor 5 Tage
Mrar4life
Mrar4life

I never liked her music 👎🏼👎🏼👎🏼

Vor 5 Tage
Renzo Salvador Ramos
Renzo Salvador Ramos

Nicki Minaj Queen 👑👑😘

Vor 5 Tage
Renzo Salvador Ramos
Renzo Salvador Ramos

Mrd los bet

Vor 5 Tage
J M
J M

This performance ain't it sis.

Vor 5 Tage
dafuq
dafuq

Dunno why but this performance is like ehh try again☹️

Vor 7 Tage
Jenz PurplTrackz
Jenz PurplTrackz

I loved it but come on get hype. Lol I need more energy

Vor 7 Tage
Clarissa Davis
Clarissa Davis

nice girl do what you fin a do

Vor 7 Tage
Angela Colburn
Angela Colburn

👍🌹

Vor 7 Tage
kola adma
kola adma

Why put her hand in parsse

Vor 8 Tage
kola adma
kola adma

I hate this woman

Vor 8 Tage
Комбиз Мусоев
Комбиз Мусоев

klassss 👍

Vor 8 Tage
khmer Old Song Collection
khmer Old Song Collection

wow OMG

Vor 8 Tage
البراهيم ادم
البراهيم ادم

Neci

Vor 8 Tage
Ellhy Geep
Ellhy Geep

I love her ,but she looks and sounds terrible Wrost performance in her life Nicki really need see her performances on The pink print Era She Just lazy ,forced scream "hey" and dont know her lyrics

Vor 9 Tage
The Queen Natalie
The Queen Natalie

Can we just appreciate those men wearing heel boots

Vor 10 Tage
Angel Gracia
Angel Gracia

She’s copying Cardi B so that’s why she’s off.

Vor 10 Tage
Singing Someday
Singing Someday

2:06 to 2:14 Is she possessed or something wtf😂🤣 creepy

Vor 11 Tage
Wes D
Wes D

I'm reading comments. And they read as if the Cardi B team is once again shading any & all things Nicki. Her performance was fierce.

Vor 12 Tage
ABCD EFGH
ABCD EFGH

Those asian dancers looked adorable tbh

Vor 12 Tage
Nora Collins
Nora Collins

I love Nikki but this performance was lacking

Vor 12 Tage
Brandi Hamer
Brandi Hamer

This bomb!💣

Vor 12 Tage
Elena Lazarevic
Elena Lazarevic

CARDI B 💗💗💗

Vor 12 Tage
Lilyann Mastison
Lilyann Mastison

I see snoop dog watching and I came here for big bank lil bank

Vor 13 Tage
Gabriela Vasquez
Gabriela Vasquez

Nicki ur better looking then cardi b

Vor 14 Tage
Ephraim Chinzah Rokhum
Ephraim Chinzah Rokhum

Queen of rapper

Vor 15 Tage
Ash A
Ash A

She didn’t even wanna do this

Vor 15 Tage
J E RA
J E RA

Without the hoodie would look better.

Vor 16 Tage
あああ あああ
あああ あああ

やば!ニッキーかっけえー

Vor 16 Tage
LeopardLover LeopardLover
LeopardLover LeopardLover

Jamie hand me dying

Vor 17 Tage
Yvette Archer
Yvette Archer

Not a good performance

Vor 18 Tage
Chris Carlton
Chris Carlton

Can we say Cardi B has taken over. Goodbye Nicki... sit on over there with Lil Kim and the rest of em..

Vor 18 Tage
Esther Nuuyoma
Esther Nuuyoma

I love that bitch so much 😍

Vor 19 Tage
tamia life
tamia life

Tall hates on Nick I cause finer that most ylof y'all I don't care wit nobody say I like it and Nicki slay it she better than cardi b

Vor 19 Tage
Melissa De Leon
Melissa De Leon

Please go see Cardi's I like it like that live lol this is an embarrsment

Vor 19 Tage
eriyona white
eriyona white

peep safari

Vor 20 Tage
Trap.Editts
Trap.Editts

Nicki’s mind was totally not in the performance that day

Vor 21 Tag
Washington A.
Washington A.

Is that two chains D print?!🤦🏽‍♀️🤷🏽‍♀️

Vor 21 Tag
Stella Boima
Stella Boima

Is it just me or in the video at 2:36 Nikki pad was showing when she swing her foot?? Nice performance thoe, it wasn’t Nikki best, probably she was sick that day but Nikki is still a great rapper!!!

Vor 22 Tage
Chill One
Chill One

The highlight of the show

Vor 23 Tage
b pavilion
b pavilion

She sounds different....

Vor 23 Tage
Danielalovestink100
Danielalovestink100

It looked as if she was out of breath a lot She looks somewhat fattier

Vor 24 Tage
Sherry Gibbs
Sherry Gibbs

This yall queen ...... lol

Vor 24 Tage
kagiso ndalamo
kagiso ndalamo

Nicki minaj is that bitch. Queen!

Vor 24 Tage
Shantenae Perry
Shantenae Perry

She looked possessed

Vor 25 Tage
Arian Long
Arian Long

I would be so nervous

Vor 25 Tage
by Devane
by Devane

cringy AF!

Vor 26 Tage
Manyia Malone
Manyia Malone

This preference boring

Vor 26 Tage
C May
C May

Honestly I want Nicki to take a rap break and sing again like her songs Starships, Moment for life and just sing. She has a amazing voice for it. And I miss her pop side. To: Nicki Minaj Requested From : a Fan 😁

Vor 27 Tage
Goddess Emeraldaline
Goddess Emeraldaline

Did y'all see Michael B Jordan at the end?? 😊😊

Vor 29 Tage
sharon price
sharon price

why make noises like cardi?x

Vor 29 Tage
sharon price
sharon price

I'm sorry guys I didn't mean to offend ya.not something I know bout xx

Vor Stunde
Heavyn 1221
Heavyn 1221

It’s not a cardi thing people from New York likes to make new words and noises that have no meaning but is still cute :/

Vor Stunde
Ellhy Geep
Ellhy Geep

What ? She Always did that "Prrrrrrr , hey , c'mon " This is not Cardi create

Vor 9 Tage
editor videos
editor videos

CARDI IS THE QUEEN OF RAP 😎🎲

Vor Monat
LIN LI
LIN LI

더러워

Vor Monat
Paige
Paige

Big up to the dancers!!! Each song's dancers was FIRE!!!!!! You know your performance is wack when the dancers upstage you. I watched them the whole time during nicki’s performance

Vor Monat
Paige
Paige

What's the hype over Big Sean? His flow is very Rap 101.

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

Burn

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

Ain't no way in would you gone have 10,000 in son just like that to needs get that pice or leave people along God bless Allah Devils

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

I wanna kill you niki minaj you happy

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

Mad bitch please

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

Where you dance

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

Bitch

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

Wtf

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

Mad asf

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

Bucket

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

Put drakes head in their whole you at bitch

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

No stop popping bitches childy you not a that keisha bitch

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

Expect 2

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

I forgot you did surface your babies

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

You know you read this shit laughing did I feed your thirst look wig in shades nike

Vor Monat
Markeisha Jones
Markeisha Jones

So wassup witg the wig tay tay in shades

Vor Monat
Abinap Thapa magar
Abinap Thapa magar

She slayed it superior queen 😍😍

Vor Monat
alexa *
alexa *

yo big sean hella fine tho like

Vor Monat
Kayla B
Kayla B

Lazy ass

Vor Monat
dominique taylor
dominique taylor

She sound tired at the last performance with 2chainz ....she couldn't ever mock cardi's bird call....and she was actually taking a real rest on that donkey😂 ...horse whateva😂😂

Vor Monat
Christian Chim Cook
Christian Chim Cook

Everyone saying that she copied Cardi’s purr, however didn’t Cardi steal her WHOLE IMAGE? 🤔

Vor Monat
Tirsa Lopez
Tirsa Lopez

So she does grrrrrrrrrr after cardi b does okurrrrrrrrr?

Vor Monat
The Marveon Show
The Marveon Show

Like if you’ve been with Nicki through the hate train ❤️

Vor Monat
Gold Hoops & Diamonds
Gold Hoops & Diamonds

Nicki tha QUEEN

Vor Monat
Patsy Wolfe
Patsy Wolfe

Nicki one of a kind.these haters,an money hungry music Ind.will get Thers, age a # it's what's u do with it,look around at all the mature performers.okkkkk

Vor Monat
Dominique Wright
Dominique Wright

The performance was wack until Big Bank saved the day🤦🏽‍♀️🤣🤷🏽‍♀️

Vor Monat
Lucia martinz
Lucia martinz

PEOPLE in 2018 hated her so much bc of Cardi and everyone wanted to make her look bad True Nicki fans know what she went trought this year ....Like you Cardi b fans 99% were Nicki fans like ...............

Vor Monat
Eric Cortes
Eric Cortes

Tht hair tho 👀👀👀🤷‍♂️😂

Vor Monat

Nächstes Video

Cardi B Carpool Karaoke

14:19

Cardi B Carpool Karaoke

The Late Late Show with James Corden

Aufrufe 28 000 000

Trey Songz - Animal [Official Music Video]

04:24

Trey Songz - Animal [Official Music Video]

Trey Songz

Aufrufe 59 000 000

20 Things You Didn't Know About Cardi B

10:16

UNCUT: The Nicki Minaj Interview With Stephen Colbert

13:48

UNCUT: The Nicki Minaj Interview With Stephen Colbert

The Late Show with Stephen Colbert

Aufrufe 6 200 000

Nicki Minaj At Billboard Music Awards 2013

06:52

Conviction - An Anthem Trailer From Neill Blomkamp

3:46

Ninja responded...

9:38

Ninja responded...

Jablinski Games

Aufrufe 2 549 407

Pelosi Warns Of The Consequences Of A National Emergency

8:45

Pelosi Warns Of The Consequences Of A National Emergency

The Late Show with Stephen Colbert

Aufrufe 2 570 459

CONFRONTING BEST FRIEND ABOUT WALKING IN ON ME!!

4:21

Why I Turned Down The Matrix | STORYTIME

3:19

Why I Turned Down The Matrix | STORYTIME

Will Smith

Aufrufe 2 056 831

YOU LAUGH YOU SLAP

12:32

YOU LAUGH YOU SLAP

KSIOlajidebtHD

Aufrufe 2 335 954

Arrow 7ª Temporada Episódio 11 Online – LEGENDADO | Janvier 2018 (338) | Ice Age 4: La formacin de los.. DVDRIP