Musical Genre Challenge with Ariana Grande


Emily H
Emily H

Truth be told Ari wore that dress too her second grade dance

Vor 2 Stunden
Danny
Danny

Girl you need glass

Vor 3 Stunden
zane gallos
zane gallos

Her dress is really disturbing.LOL!

Vor 4 Stunden
Shelby Gaming PUP
Shelby Gaming PUP

oh. my. god. ari. i. love. your. dress!!

Vor 5 Stunden
MrCubex01
MrCubex01

Ariana Grande wins this

Vor 6 Stunden
Leniiiva rsw
Leniiiva rsw

Very talented and pretty Ari ❤️

Vor 6 Stunden
blabla62871
blabla62871

he sing so much better than she

Vor 7 Stunden
Heather J
Heather J

Literally living for Ariana singing with Evanescence vibes😥😍

Vor 8 Stunden
Halle Ewing
Halle Ewing

1 like= 1 dollar to get Ari a longer dress 1 reply= 1 dollar to get Ari some glasses

Vor 8 Stunden
b.eyaaa
b.eyaaa

omg i love her😍

Vor 8 Stunden
Kendra Carver
Kendra Carver

Do they practice this stuff before they actually go on stage? They make it too perfect lol

Vor 10 Stunden
Vee Oz
Vee Oz

why does Gods Plan sound like Santa Tell Me

Vor 11 Stunden
Joshua Murphy
Joshua Murphy

Ariana's shirt ripped and she had string and she made her skirt a dress lol like if you agree

Vor 12 Stunden
Fifiana Fifinston
Fifiana Fifinston

Ariana, do a goth rock song

Vor 12 Stunden
Mipsy Moth
Mipsy Moth

How does Ari fit in that thing without showing... some.... stuff.......... 😞

Vor 13 Stunden
A start of something new
A start of something new

What is ariana wearing?!!!! It's either a kids dress, or a top but she forgot to wear pants with it?!?!?!?! 😂

Vor 13 Stunden
Mr SQLife
Mr SQLife

YUH

Vor 13 Stunden
Jenna
Jenna

Is no one going to talk about how good jimmy was? Wasn’t expecting it tbh

Vor 14 Stunden
E H
E H

2:27 did someone notice the *’it* *wasn’t’* from the public? smh i would die to see her singing and ppl there just complaining like if u could do better u wouldn’t be watching her ugh... *btw she’s so humble she thanked him anyways aww*

Vor 15 Stunden
It’s Munneh
It’s Munneh

Ariana lost her eye contact

Vor 18 Stunden
Carlyjane Stevenson
Carlyjane Stevenson

WHAT:()!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vor 18 Stunden
Einar Jonsson
Einar Jonsson

Can we just pls go back in time when everyone was happy

Vor 19 Stunden
Jackson ElAmri
Jackson ElAmri

That humble cover tho 😂😂😂

Vor 20 Stunden
Yuni Arobi
Yuni Arobi

She's always good....

Vor 20 Stunden
Can I Get 1000 Subscribers With No Video
Can I Get 1000 Subscribers With No Video

Blind

Vor 22 Stunden
ABC ABC
ABC ABC

Ari u must go for eye checkup

Vor Tag
starry eyed
starry eyed

Oh no honey what is your dress

Vor Tag
Megan Emily
Megan Emily

starry eyed it’s beauty

Vor 20 Stunden
Dasha Cat
Dasha Cat

А русские здесь есть?

Vor Tag
Emily Teague
Emily Teague

gurllll shoulda gone to specsavers that dress is size kids 2 not adults 2

Vor Tag
Amber Stickland
Amber Stickland

I know right! I hate that style of dress! no hate to ari💜

Vor Tag
Mallikarjuna KANABAGATTE BASAVARAJAPPA
Mallikarjuna KANABAGATTE BASAVARAJAPPA

God's plan! I love this girl!!

Vor Tag
LukeIsChilling
LukeIsChilling

Why was she running up close to that scree- she needs glasses.

Vor Tag
Megan Emily
Megan Emily

LukeIsChilling cause she’s literally turning blind

Vor 20 Stunden
Jason .O
Jason .O

At first I thought she was running away

Vor Tag
Ninj A
Ninj A

Ksks

Vor Tag
Bella Tulip
Bella Tulip

My sister has the same dress.... she is 4 years old 😬😬

Vor Tag
Avelina Aparicio
Avelina Aparicio

2019 anyone?

Vor Tag
BeefNuts 666
BeefNuts 666

So lame

Vor Tag
Sara Dari
Sara Dari

Who notices Ari is wearing a skirt but I’m actually loving it 😂😂😂

Vor Tag
Julianna Wallace
Julianna Wallace

What is she wearing?!!?!?

Vor Tag
User12_#youtube Usee12_#youtube
User12_#youtube Usee12_#youtube

I'm not the only one who skips jimmy's parts right ?

Vor Tag
kinga zalewska
kinga zalewska

ariana forget about skirt xd

Vor Tag
Falana Niles
Falana Niles

what are you whering

Vor Tag
Kierra McDaniel
Kierra McDaniel

good songs

Vor Tag
ktri
ktri

Woah I didn't know Jimmy could sing

Vor Tag
Sara Phillips
Sara Phillips

Booooooo

Vor Tag
Input’s Gaming
Input’s Gaming

She’s so gorgeous and so talented 😩😍

Vor Tag
Raven
Raven

Diaidjejzwkzjs shit she wore skirt as a dresssss lmao xkwodi38sjwsjwnzns

Vor Tag
Miss Sunshine
Miss Sunshine

Fake jimmy ***hole fallon

Vor Tag
Chisom Ohanugo
Chisom Ohanugo

Lol

Vor 2 Tage
Cécile Stevens
Cécile Stevens

La robe d'ariana est petite

Vor 2 Tage
Ella Miljkovic
Ella Miljkovic

Who sings original song in 90’s divas who sing it in original and name pf song

Vor 2 Tage
Tahlia Mitsios
Tahlia Mitsios

I swear, it's like they rehearsed this before performing.

Vor 2 Tage
Oliver De Sousa
Oliver De Sousa

4:40 When your grandma roasts your siblings abt life choices

Vor 2 Tage
Oliver De Sousa
Oliver De Sousa

0:14 When the peasants bore u.

Vor 2 Tage
Reva Dixit
Reva Dixit

yuh

Vor 2 Tage
LEXI GRAVES
LEXI GRAVES

This is funny

Vor 2 Tage
M Gymanast
M Gymanast

I love Ariana grande

Vor 2 Tage
xxw spinner
xxw spinner

Nice video I love it😘

Vor 2 Tage
Amira Bhayat
Amira Bhayat

IS IT JUST ME OR DID HUMBLE SOUND LIKE THE TONE DEAD GIRL???

Vor 2 Tage
Claudia Cox
Claudia Cox

It’s good how she kept her year 6 formal dress Good memories

Vor 2 Tage
Aubry Nicole
Aubry Nicole

Wth kinda country accent is that

Vor 2 Tage
Chanthy Moul
Chanthy Moul

Pls do more pls pls

Vor 2 Tage
gacha Studio
gacha Studio

http://youtu.be/Yejus-8qVfk

Vor 2 Tage
Fuzzy Monkey
Fuzzy Monkey

that dress makes her look extremely short or a little over done

Vor 2 Tage
Yonia
Yonia

I honestly dont know how she pulls off that dress/blouse

Vor 2 Tage
That Guy!
That Guy!

After listening to god’s plan part i forgot how the actual song starts!

Vor 2 Tage
Breanna Jaylene
Breanna Jaylene

not trying to be mean but why is arianas dress so short?

Vor 2 Tage
Vilecia
Vilecia

4:13 I need that version!!

Vor 2 Tage
Alex Cvek
Alex Cvek

Damn nailed that evanessence

Vor 2 Tage
Katie Evereast
Katie Evereast

That is not Ariana…

Vor 2 Tage
M Hayes
M Hayes

WTFRICK IS THAT DRESS

Vor 2 Tage
Soc Gameplay
Soc Gameplay

.

Vor 2 Tage
Markise Young
Markise Young

Who thinks Ariana should sing humble not Kendrick Lamar

Vor 2 Tage
Jordyn Rivera
Jordyn Rivera

I would feel so awkward in that dress

Vor 2 Tage
Dimdestroyer 9000
Dimdestroyer 9000

Who knew 90s diva is less understandable then mumble rap lol

Vor 2 Tage
Lily Araiza
Lily Araiza

Ariana le robó sus vestidos a Belanova

Vor 2 Tage
Paul O'Neal
Paul O'Neal

Ariana needs lasik...

Vor 2 Tage
Salty Witch
Salty Witch

Everyone talking about how she needs glasses, but seriously, take a shot every time she adjusts the straps of her dress 😂😂😂

Vor 2 Tage
TwisT fashion
TwisT fashion

Anyone want to learn how to make this dress that Ariana wore? If yes, then I'll make a tutorial video.

Vor 2 Tage
Ruu Matthew Jassonio
Ruu Matthew Jassonio

I can't be the only one who skipped Jimmy's parts.

Vor 2 Tage
Lucky was here.
Lucky was here.

One like= one dollar that Ariana’s dress cost ;-;

Vor 2 Tage
Nico Meli
Nico Meli

Ariana: I stole this dress of a baby

Vor 2 Tage
Eesha Singh
Eesha Singh

I want a full shape of you cover by Jimmy Fallon

Vor 2 Tage
shaikah .A
shaikah .A

qquuuuuueenn

Vor 2 Tage
Fluffy Beast
Fluffy Beast

He practiced that shit

Vor 3 Tage
tobo86
tobo86

I didn’t realise they did dresses in Christmas crackers these days

Vor 3 Tage
Sadeen Alghafri
Sadeen Alghafri

Why does Ariana Grande love wearing baby sized dresses

Vor 3 Tage
SlayyEmma Emma
SlayyEmma Emma

That dress😂😅

Vor 3 Tage
Ya Girl Yaya
Ya Girl Yaya

"ariana use your glasses!"

Vor 3 Tage
Ej Medrano
Ej Medrano

1:25 is why I’m here

Vor 3 Tage
Meada0
Meada0

The Roots are amazing being able to switch up any song to any style o.o

Vor 3 Tage
Aanya Bhasin
Aanya Bhasin

THAT IS A VERY SHORT DRESS! BUT I LOVE HER!!

Vor 3 Tage
Zaakee Harrell
Zaakee Harrell

Humble and goth rock was so funny!!😂😂😂

Vor 3 Tage
Robert Whitmire
Robert Whitmire

I like the both rock of humble she should make that cover

Vor 3 Tage
Meowderpuff and Kitty_Kaybay DB
Meowderpuff and Kitty_Kaybay DB

Ariana looks small wit dat dress on

Vor 3 Tage
Jay Wilko
Jay Wilko

Omfg she’s so good and hot

Vor 3 Tage
i think i ate a fly
i think i ate a fly

Ok, But...Isn't she cold I mean no shoulders and the skirt is too short...I'd be freezing.

Vor 3 Tage
Jellop
Jellop

jimmy should sing

Vor 3 Tage
Darrelyn Orantes
Darrelyn Orantes

I went to see har I am 😭

Vor 3 Tage
Romae Grant
Romae Grant

I will forever stan this queen 👑💛😌

Vor 3 Tage
cxbarryér xjn
cxbarryér xjn

Fallin in luv w/ Ari 💕

Vor 3 Tage
Reaver
Reaver

Okay that is not goth rock lol.

Vor 3 Tage

Nächstes Video

19:30 Barcelona v Huesca | Terrorism and Dear Amnesty International | Sơn Hải Nghịch Chiến