No video

BHAD BHABIE feat. Tory Lanez "Babyface Savage" (Official Music Video) | Danielle Bregoli


Ceana Manuel
Ceana Manuel

This was amazing!💙

Vor Stunde
the wolf
the wolf

*Ok i see tory baldhead and queen jailbait*

Vor Stunde
Karoline Kniss
Karoline Kniss

Alguém do Basil??? 🇧🇷🇧🇷

Vor Stunde
evie xoxo
evie xoxo

🔥🔥🔥🔥

Vor Stunde
Darwin Barrera
Darwin Barrera

This song makes me feel like the most popular bich in my school 😝😝

Vor Stunde
JIZZEL TV
JIZZEL TV

Привет ! Хороший трек!😉 заходите ко мне я тоже пишу музыку и не хуже 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Vor Stunde
Alexander Anufriyev
Alexander Anufriyev

Kendrick snapped 🔥

Vor Stunde
Froskur
Froskur

What kind of breed is that dog at 0:44

Vor Stunde
Peachy pie Msp
Peachy pie Msp

i feel like if she just started small and made music and didnt go on Dr. Phil lots of more people would like her..

Vor Stunde
_Vincent_willem_van_gogh Mystico718
_Vincent_willem_van_gogh Mystico718

Everybody no lil yachty hit everybody hit lmfao 💀

Vor Stunde
mestan uzairi
mestan uzairi

Sorry dad this Song is a bitch this is Fire Mann

Vor Stunde
Р_А_Д_У_Г_А -_-
Р_А_Д_У_Г_А -_-

Бед бейби

Vor Stunde
Trace Music
Trace Music

*I adore you*

Vor Stunde
Johnny Jonson
Johnny Jonson

This chick is so hot

Vor Stunde
Pwenko Jammy
Pwenko Jammy

man can't lie shits good lol

Vor Stunde
Sof and Maya
Sof and Maya

Bhad Bhabie collabs with Tory Lanez!! TF!?

Vor Stunde
Nikita Doron1n
Nikita Doron1n

clip is very good

Vor Stunde
pat pat
pat pat

This is actually good 😯

Vor Stunde
eszke moreszke
eszke moreszke

Vor Stunde
Sweet Nature
Sweet Nature

ugh I love her

Vor Stunde
Sarahi Pedraza
Sarahi Pedraza

Why did you hate on the Dobre bothers thats wrog what if someone hate on you music video

Vor Stunde
Ashlee
Ashlee

she didn’t have to snap that hard.. damn

Vor Stunde
Wt Bri
Wt Bri

Bruh when this song gon be on Apple Music?🔥

Vor Stunde
prince m James
prince m James

Ain’t nobody gona talk about Tory verse

Vor Stunde
jishan mohiudden
jishan mohiudden

shes shit at singing but this year fam shes just improved so much mostly because of the flow she chooses for her music

Vor Stunde
Hayden Farrington
Hayden Farrington

i didnt know kendrick was on this song lol

Vor Stunde
smoketreez
smoketreez

bruh .. this hard

Vor Stunde
Sasha Arbuckle
Sasha Arbuckle

I am ashamed I like this 😨

Vor Stunde
Carter Vu
Carter Vu

God damn that beat drop was hard

Vor Stunde
ANARCHY._.G
ANARCHY._.G

*seizure warning*

Vor Stunde
Selena Acosta
Selena Acosta

Okay TORY👏🏼

Vor Stunde
it’s me Amrit
it’s me Amrit

all of you hate comments think you can do better

Vor Stunde
Tony Guardado
Tony Guardado

Flow is nasty

Vor Stunde
Frog :3
Frog :3

15 лет! Проститутка

Vor Stunde
MADgogo gadgeto
MADgogo gadgeto

This was better than I expected Wow

Vor Stunde
it’s me Amrit
it’s me Amrit

this is my favourite song by her. like if you agree❤️

Vor Stunde
dumie Ngcobo
dumie Ngcobo

This is a banger !!! Is it me or is it that Lanez sounds like he borrowed Lamar's voice .

Vor Stunde
Siobhan Fiona
Siobhan Fiona

Did you really just add me 👀 omg I love u . This song🔥❤️

Vor Stunde
cinnamocci -
cinnamocci -

me: i dont play fhigeogxegowxixeohexvokcevdvie

Vor Stunde
Jackie
Jackie

Is just me or Tory be sounding like Kendrick when he opened haha

Vor Stunde
Lil Scar
Lil Scar

Who thinks Bhad Bhabie is a good rapper

Vor Stunde
Prabhjot Kang
Prabhjot Kang

*this shit hard*

Vor Stunde
Justin Garcia
Justin Garcia

Certified garbage..

Vor Stunde
tellemsaturday
tellemsaturday

I somehow stumbled into a pile of garbage.

Vor Stunde
Kadyn xander
Kadyn xander

Weakkk

Vor Stunde
YEN
YEN

Who's better? Like: Dr. Phil Reply: Bhad Bhabie

Vor Stunde
Ivania Mandlate
Ivania Mandlate

Ouuuuuu🔥

Vor Stunde
Patryk
Patryk

I will praise the day that she gets rid off these disgusting claws

Vor Stunde
ItzMeBubbles !
ItzMeBubbles !

Lit asf 🔥🔥🔥

Vor Stunde
Juice Leeroy
Juice Leeroy

Tory wrote it obviously. Check my music out

Vor Stunde
Мефисатрот
Мефисатрот

Сколько ей там лет?

Vor Stunde
Lorenzo Jefferson
Lorenzo Jefferson

Is it just me or this could fire if the song was longer? That beat is 🔥 though!

Vor Stunde
3xtendo.X
3xtendo.X

is that kendrick lamar in the begining

Vor 2 Stunden
JA1100able
JA1100able

came for LANZ but she aint even bad. give her some time she may make some gems

Vor 2 Stunden
a.cobcro
a.cobcro

1:36 the song starts. thank me later

Vor 2 Stunden
Jack Looney
Jack Looney

Ngl its acc a decent song

Vor 2 Stunden
Bombele
Bombele

Pyta, czego słucham, czy znam taki raper Tory Lanez Ho? Nawet nie mówię, że mówi się Tory Lanez ej

Vor 2 Stunden
sena odabas
sena odabas

She get it better 😍😭

Vor 2 Stunden
Gabriela Dimitrova
Gabriela Dimitrova

Ми кефя се

Vor 2 Stunden
Jewel Barrett
Jewel Barrett

I love this song too much 😍.

Vor 2 Stunden
Kai Whitehead
Kai Whitehead

Bars

Vor 2 Stunden
Sandra P
Sandra P

This song is too short !

Vor 2 Stunden
Chey Berry
Chey Berry

This is actually fire?......did i enter the Twilight Zone?

Vor 2 Stunden
VeRn
VeRn

hiv positive face

Vor 2 Stunden
Quiet Magician
Quiet Magician

T R A S H

Vor 2 Stunden
Ric Russ
Ric Russ

R kelly watching this right now like 🤗

Vor 2 Stunden
Let’s play some playlists 002
Let’s play some playlists 002

It Hass to be your best song

Vor 2 Stunden
Werrillot86 ;
Werrillot86 ;

Шо творит молодой

Vor 2 Stunden
Hannah Olivia
Hannah Olivia

Danielle is honestly iconic The glow up is real Keep it COMING

Vor 2 Stunden
Joseph Majillo
Joseph Majillo

lebron entered the game at 15

Vor 2 Stunden
Jagdeep Shergill
Jagdeep Shergill

FIRE 🔥

Vor 2 Stunden
Rickey Mills
Rickey Mills

Better than soulja boys New shit 😂😂😂

Vor 2 Stunden
_vlly_
_vlly_

I heard this song somewhere and knew it was from Danielle because she used 'bi*ch' too often...wow

Vor 2 Stunden
Hailey T
Hailey T

This is actually hella good

Vor 2 Stunden
Josiah Russell
Josiah Russell

I'm just now seeing this

Vor 2 Stunden
Dana Radcliffe
Dana Radcliffe

Can't believe tory lanez did a song with this goofy bitch 😂

Vor 2 Stunden
A L Y N A
A L Y N A

she snapped

Vor 2 Stunden
Tinashow
Tinashow

you go girl 🤑

Vor 2 Stunden
a hon
a hon

Met too many baby-faced savages LOL

Vor 2 Stunden
Malachi McDonald
Malachi McDonald

Props 2 the production team

Vor 2 Stunden
huper
huper

This was better than I expected Wow

Vor 2 Stunden
Chloe Cray
Chloe Cray

RIP to all those photosensitive epileptics out there ...... Song is fyyyeee tho.

Vor 2 Stunden
Skola Moe
Skola Moe

she did that

Vor 2 Stunden
FisT Anriy
FisT Anriy

pls stfu

Vor 2 Stunden
JOE MADDOG
JOE MADDOG

This ish is Hard as fk!!

Vor 2 Stunden
Tari-Starre Michael
Tari-Starre Michael

Not gonna lie, this is actually alright-maybe because I like that style of music? I dunno but I like it

Vor 2 Stunden
Joy Arnette
Joy Arnette

Put this on tik tok

Vor 2 Stunden
Lunacy
Lunacy

This song hit harder than my grades

Vor 2 Stunden
reilly hill
reilly hill

holy shit shes getting good

Vor 2 Stunden
LeandroCalado
LeandroCalado

why... why do i like this?....

Vor 2 Stunden
farrenjhp
farrenjhp

Feelings aside. They went the fuck crazy on here. No bullshit.

Vor 2 Stunden
Rico
Rico

If you see this comment listen to Ej Mackavelli - Ski88 🔥🔥🔥

Vor 2 Stunden
Clouno
Clouno

let's pause on those nails ok ?

Vor 2 Stunden
99cape1att
99cape1att

Honey C better

Vor 2 Stunden
Buy Beats Here
Buy Beats Here

Everything She Drop is 🔥🔥🙌🏼👏🏼✊🏼

Vor 2 Stunden
It's JoJo Siwa
It's JoJo Siwa

Hey let's be friends

Vor 2 Stunden
Sky jo
Sky jo

My new fav song 🙌🏽

Vor 2 Stunden
Brooke Flores
Brooke Flores

This is fire thoooo

Vor 2 Stunden
Xander P2k17
Xander P2k17

Tory KILLED THIS

Vor 2 Stunden
Zero Kills
Zero Kills

this song have No Sense,what do people understand by this song

Vor 2 Stunden

Nächstes Video

200g BRAVO BIG dicke Wolle Handstrickgarn Schnellstrickgarn zum Stricken Häkeln | The Good Wife 7. Sezon | Bảng giá thay lốp xe ô tô Renault mới nhất thị trường năm 2018