Crystal Dream Sparkling Butterfly Bottle Theme | saison 2, épisode 3 - Chute libre | Television
No video

Ariana Grande - sweetener (Audio)


marco sagastegui
marco sagastegui

am I the only one listening "YOU BETTER BRING THE BOOTY TASTE TO HOME" ? LMAO

Vor 7 Minuten
Jamie Price
Jamie Price

First time hearing this and for the people that say “sweetener is a bad song” their bitter (hehe “get it, get it get it get it ?”) lol ❤️ this song

Vor 40 Minuten
Destiny Osborne
Destiny Osborne

I personally only like the get it,flip it,hit it part😭 the rest is trash 🗑

Vor Stunde
Maddison Jade
Maddison Jade

so underated

Vor Stunde
kids are us
kids are us

goo d

Vor Stunde
La Negrita
La Negrita

Lovely Peaches dancing this song 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vor 2 Stunden
Cutiecupcake 503
Cutiecupcake 503

Who else kept replaying it 0:17. To 0:33🎧🎧🎧❤️❤️❤️

Vor 3 Stunden
Luca Donati
Luca Donati

it's fantastic :)

Vor 5 Stunden
Wiktoria Kosińska
Wiktoria Kosińska

Vor 5 Stunden
Thisisawkward Yep
Thisisawkward Yep

This song is so fucking catchy

Vor 6 Stunden
Camari Sanders
Camari Sanders

i stg its just sHEESH

Vor 8 Stunden
Maliyah B
Maliyah B

This song is such a bop fight me

Vor 9 Stunden
green Groo
green Groo

📂Documents └📁Music └📁Ariana Grande └📁 Awesome music └⚠️This folder is full

Vor 6 Stunden
Sophia Himm
Sophia Himm

I like the way you lick the bowl ~

Vor 10 Stunden
green Groo
green Groo

📂Documents └📁Music └📁Ariana Grande └📁 Awesome music └⚠️This folder is full

Vor 6 Stunden
Allana X
Allana X

Twist it twist it twist it twist it

Vor 11 Stunden
briannah schexnayder
briannah schexnayder

I’m here from lovely peaches 💀

Vor 16 Stunden
Aesthetic Purposes
Aesthetic Purposes

Tbh I'm adding this to my Christmas playlist ☆

Vor 18 Stunden
Electra Heart
Electra Heart

Does anyone else think it sounds like a Christmas song in the beginning? xD

Vor 18 Stunden
x chararawr
x chararawr

depende sayooo~

Vor 20 Stunden
Victoria Lak
Victoria Lak

Lmao. Glad Im not the only who thinks it sounds like a christmas song

Vor 20 Stunden
Diego de León
Diego de León

the people who disliked this are diabetic

Vor 21 Stunde
Mar Suba
Mar Suba

Why this is so underrated? Tbh, this song is a bop! I really love this song and I'm obsessed.

Vor 21 Stunde
Royal Royal
Royal Royal

😂👏🔊❣️

Vor 21 Stunde
Candy Kouadio
Candy Kouadio

🗝🎆🏆👌🏾perfect

Vor 22 Stunden
pophie
pophie

Was listening to this on my tv and my dad thought my tv was upside down lol

Vor 22 Stunden
Kristal Idk
Kristal Idk

Get it Hit it Flip it U make me say ooooo💚💚🍃🌿 Twist it Mix it Kiss it

Vor 23 Stunden
Melody Zhao
Melody Zhao

DONE KILL ME! this is kinda overrated...

Vor 23 Stunden
ADERINSOLA ADEDIMILA
ADERINSOLA ADEDIMILA

In my room I was dancing to this song then my brother came in and started laughing like I'm was some comedian 😠😠😠😠😠

Vor Tag
rigby arath
rigby arath

Damn that beat at the beginning 😏😏😏😏😏😏😏😏😏

Vor Tag
Sabrina Rh
Sabrina Rh

This song makes me happy 😊

Vor Tag
QT Dee
QT Dee

This song hit on a different level🤒🔥

Vor Tag
Erica McCray
Erica McCray

i turned my phone upside down and ariana’s face is glitching. the simulation is broken

Vor Tag
rami arebi
rami arebi

i can finally supply this 😭

Vor Tag
Sha'Myah Broadnax
Sha'Myah Broadnax

I twerk when this song comes on bc of that lil girl

Vor Tag
julia_ XXX
julia_ XXX

Get hit it twist it mix

Vor Tag
julia_ XXX
julia_ XXX

I’m late but I’m in love with this song

Vor Tag
Kayla Garcia
Kayla Garcia

THIS SOUNDS LIKE A CHRISTMAS SONG THIS GIVES ME CHRISTMAS VIBES 🌲🌲🌲🌲🎁⛄☃️❄❄

Vor Tag
Vivacity.mp4
Vivacity.mp4

why does this give me christmas vibes tho

Vor Tag
K_R
K_R

this song has taught me how to hit someone first get it hit it flip it twist it LOL

Vor Tag
rd.f rykh
rd.f rykh

BYEEEEEEEEEE CAT EARS NAD BUNNY

Vor Tag
Olivia Wijetunga
Olivia Wijetunga

I just covered this Such a good song Can anyone please check it out?✅

Vor Tag
Lob ster
Lob ster

Olivia Wijetunga no

Vor 18 Stunden
Μαρίσα Σπυροπούλου
Μαρίσα Σπυροπούλου

ONLY 3 MILLION VIEWS 🤯🤯

Vor Tag
The Awesome Channel
The Awesome Channel

HOMEWORK SQUAD?

Vor Tag
Giacomina Zanisi
Giacomina Zanisi

ciao ari sono una tua grandissima fun

Vor Tag
Autumn Goins
Autumn Goins

This song is good until it reminds me of the game Bop it 🤔

Vor Tag
leim Bello
leim Bello

New Christmas song lmao

Vor Tag
nich
nich

this song made me accidentally a whole coke bottle

Vor Tag
Misirca Burian
Misirca Burian

Sweetener..... I love u Sweet like Candy

Vor Tag
Woomy Ngyes
Woomy Ngyes

me tryna bop it

Vor Tag
Hanna Ward
Hanna Ward

😍

Vor Tag
Boi_ Ranch_
Boi_ Ranch_

*>《^♡^》>* Yas queen

Vor Tag
qunjy
qunjy

I want a video for this so bad! This song puts me in such a good ass mood ugh.

Vor 2 Tage
Myrtle J
Myrtle J

YASS ARI

Vor 2 Tage
Cassie Fargo
Cassie Fargo

This is a fucking bop 🤷🏽‍♀️🔥🔥🙌🏽

Vor 2 Tage
C C
C C

such a bop

Vor 2 Tage
Izumari Rawr
Izumari Rawr

How make a cake 0:12

Vor 2 Tage
iman bell
iman bell

Okay the lyrics kind of don't really make sense but the parts that do are good and the get it get it... Part is fye I don't know what it has to do with the other parts of the song tho

Vor 2 Tage
Moonlightbaes
Moonlightbaes

Jana Jackson ❤

Vor 2 Tage
Stefan Penchev
Stefan Penchev

patki lapai

Vor 2 Tage
Archie Edric
Archie Edric

When life deals us cards Make everything taste like it is salt Then you come through like the sweetener you are To bring the bitter taste to a halt [Post-Chorus] And then you get it, get it, get it, get it (ayy) Hit it, hit it, hit it, hit it (ayy) Flip it, flip it, flip it You make me say oh, oh (sheesh, sheesh) Twist it, twist it, twist it, twist it Mix it and mix it and mix it and mix it Kiss it, kiss it, kiss it You make me say oh, oh (sheesh, sheesh) [Verse 1] I like the way you lick the bowl (sheesh) Somehow your method touches my soul (sheesh, yeah) It lifts me up to heights unknown (ayy) So when they ask, "How's life?" I go (sheesh, sheesh) [Chorus] When life deals us cards Make everything taste like it is salt Then you come through like the sweetener you are To bring the bitter taste to a halt [Post-Chorus] And then you get it, get it, get it, get it (ayy) Hit it, hit it, hit it, hit it (ayy) Flip it, flip it, flip it You make me say oh, oh (sheesh, sheesh) Twist it, twist it, twist it, twist it Mix it and mix it and mix it and mix it Kiss it, kiss it, kiss it You make me say oh, oh (sheesh, sheesh) [Verse 2] Your mama sent us horoscopes (sheesh) Had so much fun watching them unfold (sheesh, yeah) You said she like me, I smiled, I know (ayy) So when they ask, "How’s life?" I go (sheesh, sheesh) [Chorus] When life deals us cards Make everything taste like it is salt Then you come through like the sweetener you are To bring the bitter taste to a halt [Post-Chorus] And then you get it, get it, get it, get it Hit it, hit it, hit it, hit it Flip it, flip it, flip it You make me say oh, oh (sheesh, sheesh) Twist it, twist it, twist it, twist it Mix it and mix it and mix it and mix it Kiss it, kiss it, kiss it You make me say oh, oh (sheesh, sheesh) [Bridge] And then we lay it back, talk the rest of the night Things that we can light make me say oh, oh (sheesh, sheesh) Talking 'bout what you wanna do, whether it's wrong or right I am followin’ you 'cause you make me say oh, oh (sheesh, sheesh) Said I don't know what I'd do without you in my life, it'd be so sour I'm hoping that everybody can experience what we have in ours [Chorus] When life deals us cards Make everything taste like it is salt (sheesh, sheesh) Then you come through like the sweetener you are To bring the bitter taste to a halt (sheesh, sheesh) [Post-Chorus] And then you get it, get it, get it, get it Hit it, hit it, hit it, hit it Flip it, flip it, flip it You make me say oh, oh (sheesh, sheesh) Twist it, twist it, twist it, twist it Mix it and mix it and mix it and mix it Kiss it, kiss it, kiss it You make me say oh, oh (sheesh, sheesh) You make me say oh, babe

Vor 2 Tage
Persona a
Persona a

😍💎⚡️

Vor 2 Tage
stranger things channel
stranger things channel

S Sw Swe Swee Sweet Sweete Sweeten Sweetene Sweetener

Vor 2 Tage
Miku Ken
Miku Ken

AMAZING AS ALWAYS ~

Vor 2 Tage
ConfectionInfection
ConfectionInfection

*causally plays **0:24** through **0:33** while stirring grits*

Vor 2 Tage
Uniquely Ariel
Uniquely Ariel

I love this song

Vor 2 Tage
Dimitris kariotis
Dimitris kariotis

Ariana Grande - Sweetener 00:00 ●━━━━━━─────── 3:29 ⇆ㅤㅤㅤㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤㅤㅤ↻

Vor 2 Tage
Cow King
Cow King

...

Vor Tag
Space Cow
Space Cow

Did she just say "Lick the bone"? What bone?! Stone? Emma Stone??

Vor 2 Tage
Nia Queen
Nia Queen

That beat thooo🔥🔥

Vor 2 Tage
ambzuza aldabbagh
ambzuza aldabbagh

twist it twist it twist it bop it bop it bop it

Vor 2 Tage
Kia Lawhorn
Kia Lawhorn

I can't wait for me & mi nephew go see her he's gonna have the biggest smile on his face forever

Vor 2 Tage
Apryll Lucing
Apryll Lucing

loving this song so much! I love you ariana 😍😘

Vor 2 Tage
kareem 376
kareem 376

sweetener’

Vor 2 Tage
Vicente jr Baldovinos
Vicente jr Baldovinos

💗

Vor 2 Tage
Kawaii Sprinkles
Kawaii Sprinkles

shittttt you can already tell the music video is gonna be lit

Vor 2 Tage
JF R
JF R

This is a song you hear once, and never want to hear again.

Vor 2 Tage
Adrian Evangelista
Adrian Evangelista

Merry Christmas!!!

Vor 2 Tage
ii TriciaPlays
ii TriciaPlays

Everyone should hear this song in christmas until its over

Vor 2 Tage
Bbygirl
Bbygirl

Wish this got more credit it’s so good

Vor 2 Tage
Margaretta Lenito
Margaretta Lenito

Isn't it look like christmas song? 💝💝💝💝

Vor 2 Tage
itzkaylaaXo
itzkaylaaXo

twerk song 💖👏🏽👏🏽😂

Vor 2 Tage
Ghost Yunus
Ghost Yunus

It sounds kinda like a Justin Bieber song (only part of each stanza) I don't know which song tho

Vor 2 Tage
Ghost Yunus
Ghost Yunus

This is probably going to be a 500 million + view song in the first 3 years at least

Vor 2 Tage
Peres Sambu
Peres Sambu

Sweetner>breathin

Vor 2 Tage
Sassy Potato
Sassy Potato

neeeed a lyric video

Vor 3 Tage
sister Jules
sister Jules

💕💕💕💕

Vor 3 Tage
Gamer Girl
Gamer Girl

Christmas vibes innit🖤

Vor 3 Tage
hoi yan Ng
hoi yan Ng

I can feel the Christmas vibe throughout the song

Vor 3 Tage
rosé aest
rosé aest

:( Ariana is such an angel, I can‘t believe she once was that Cat Valentine, now she‘s Ariana Grande sis i‘m proud~

Vor 3 Tage
Pearl
Pearl

For some reason I’m getting Christmas vibes

Vor 3 Tage
Sounds Interesting
Sounds Interesting

She says that I like the way you lick the ball ? or I heard wrong ?!

Vor 3 Tage
Asha jacob
Asha jacob

I can't stop listening to it lol

Vor 3 Tage
retaj Adel
retaj Adel

ɹǝuǝʇǝǝʍS

Vor 3 Tage
joshua lepretre
joshua lepretre

Sheeh this is so sweet

Vor 3 Tage
lucia santamaria gonzalez
lucia santamaria gonzalez

MY FAVOURITE QUEEN🙌🎗🎀

Vor 3 Tage
Aubrey Cook
Aubrey Cook

I love this song and I love you Ariana grande

Vor 3 Tage
Medine Medine like
Medine Medine like

AAAA sweetener

Vor 3 Tage
Carmen Ali
Carmen Ali

At 0:36 is it Ariana: I like the way you lick the bowl Me: is it lick the bowl Ariana: I like the way you lick the bone? 😂

Vor 3 Tage
Alexis Briscoe
Alexis Briscoe

Lick the bowl

Vor Stunde
Brandon Francis
Brandon Francis

Why did I not know about this song til now?

Vor 3 Tage
Hoisinsauze
Hoisinsauze

I can read this can you? fi yuo cna raed tihs, yuo hvae a sgtrane mnid too. Cna yuo raed tihs? Only smoe plepole can. I cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd Waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno't mtaetr in what oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat letter be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm. This is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istleft, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? Yup and i was awlyas tlod slpeling was ipmorantt!! Can i have a like if u read?

Vor 3 Tage
Cat's F3x Show
Cat's F3x Show

This legit reminds me of baking Christmas cookies song LOL

Vor 3 Tage
Breathe Msp
Breathe Msp

This song FINALLY comes out

Vor 3 Tage

Nächstes Video